18 listopada 2020

Uczniowie tworzą poezję. Zajęcia w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.

Uczniowie III LO im. Generała Władysława Andersa w Dąbrowie Górniczej w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa zasugerowali poszerzenie zbiorów o poezję. Przy okazji w ramach zajęć z twórczego pisania pod hasłem "Tworzymy wiersze", mieli możliwość zaprezentowania własnej twórczości poetyckiej.

Poniżej mała próbka kreatywnej twórczości uczniów:

Patrzę na krajobraz, który ze zniszczonego ludzkim złem śmietniska
zaczyna kwitnąć wszystkimi kolorami...

Słucham odgłosu długo wyczekiwanej ciszy
otaczającego mnie, zatłoczonego świata...

Czuję powiew świeżego wiatru,
który otula moją twarz swoim ciepłem i orzeźwieniem...

Człowieku, ona już dawno prosiła o wolność. Nie dałeś jej...
Prosiła o życie, a ty je bestialsko zniszczyłeś...
Teraz to ty będziesz błagał o wybaczenie, gdy na niebie zamiast chmur będą błyskawice,
a zamiast ptaków brudny popiół...

A.K. Klasa 1b



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz